top of page

ייעוץ בהטמעת AI בארגון

בעידן הנוכחי של מהפכת ה- AI על כל ארגון להכין אסטרטגיה עסקית של אימוץ פתרונות טכנולוגיים עדכניים מבוססי AI במטרה לספק ללקוח את צרכיו, לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות, לפתור בעיות פנים ארגוניות ולייצר בידול תחרותי.

מחקר שנערך על ידי חברת Gartner בתחום ה-AI מצא כי 75% מהארגונים הגדולים מתכננים להטמיע פתרונות AI רחבי היקף עד סוף 2026. המחקר מדגיש את הדחיפות הגדולה בקרב מנהיגים עסקיים לאמץ טכנולוגיות AI ולחדש את המודלים העסקיים שלהם כדי להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות של המאה ה-21. על פי הסקר, 85% מהמנהלים מאמינים כי AI ישחק תפקיד מרכזי בעתיד העסקי שלהם.

להטמעת AI יתרונות רבים: התחום מאפשר לחברות להיות יותר גמישות לשינויים ולהגיב בזמן אמת, הוא משפר יעילות, משפר את חווית הלקוח, מניע חדשנות בארגון ומייצר יתרון תחרותי מול מתחרים. במסגרת שירותי הייעוץ והליווי העסקי של הטמעת AI בארגון אנו ניתן התייחסות ומענה למספר נושאים:
 

  • לקוחות – זיהוי צרכי הלקוחות החדשים בסביבה העסקית בו הארגון פועל ובניית חווית לקוח מבוססת AI משלב חיפוש המותג ברשת, דרך ההצטרפות, מתן שירות שוטף בכל ערוצי השירות השונים ועד חווית עזיבת הלקוח. 

  • מתחרים – ניתוחי מתחרים בהיבט ה-AI על מנת להבין את המוצרים והתהליכים הקיימים אצלם ובניית יתרון תחרותי חדש מבוסס AI מולם.
     

  • בניית הערך הדיגיטלי – מה ה-USP (Unique Selling Point) הייחודי של הארגון בתחום ה-AI שיגרום ללקוחות להצטרף לארגון או לסירוגין להישאר בו.
     

  • דאטה – כיצד לאסוף את הדאטה החדש וכיצד לטפל בישן, כיצד לקטלג אותו, כיצד להנגיש אותו לעובדים, לספקים וללקוחות וכיצד להשתמש בו בצורה חכמה על מנת להגדיל את ההכנסות ולצמצם הוצאות. 
     

  • טכנולוגיה – בחינת מערכות טכנולוגיות חדשות ורלוונטיות מבוססות AI בהתאם לצרכי הארגון השונים במגוון תחומים: ERP, CRM, מערכות ניהול מלאי, Marketing Automation, מערכות Campaign Management, מערכות E-Commerce ועוד.
     

  • תרבות ארגונית – שינוי ה-Mindset הארגוני מהמנכ"ל, דרך הסמנכ"לים ועד אחרון העובדים. המהלך דורש שיתוף פעולה מלא מכל מחלקות החברה: שיווק, תהליכים, מטה, כספים, מכירות, שירות, משפטית  וכמובן IT. נדרש מעבר לתפיסת AI בתרבות הארגונית בכל אחת מאותן מחלקות ובכל אחת מההחלטות השוטפות שלהן. אנו נדאג לייצר את הקשר הנדרש בין כולם על מנת שהפרויקט יצליח.
     

  • מנהיגות – פרויקט הטמעת AI לעולם לא יצליח בלי מנהיגות חדורת מטרה של המנכ"ל והסמנכ"לים. זהו תהליך סיזיפי שטומן בחובו גם התמודדות עם לא מעט בלת"מים לאורך הדרך. כמו בכל החלטה עסקית חשוב לדבוק במשימה, לזהות צווארי בקבוק תוך כדי תנועה, לתת להם מענה ולסחוף את הארגון למעבר לעולם העתידי של טכנולוגיות ה-AI.

bottom of page